Soita meille — 050 4342413

Kuvassa on tietokoneen äärellä Sirja Himberg.

Arvot

MISSIO - tuotamme taloushallinnon ratkaisuja

Tuotamme asiakkaillemme ratkaisuja taloushallintoon ja liiketoimintaan.Kullekin yrittäjälle on oma ratkaisunsa. Valmista mallia ei ole vaan jokaiselle pitää löytää luonteva ja järkevä tapa hoitaa taloushallinto niin, että siitä saadaan paras mahdollinen hyöty liiketoimintaan. Me osaamme auttaa tässä valinnassa. Ratkaisu voi olla esimerkiksi sopivimman taloushallinnon ohjelman valinta tai yritysmuodon valinta.

VISIO - Olemme pysyvä kumppani muutoksessa

Olemme kiinnostuneita asiakkaidemme liiketoiminnan taloudellisesta menestyksestä ja teemme toiminnassamme kaikkemme sen tukemiseksi. Yritystä ja yrittäjää tarkastellaan kokonaisuutena, jonka toiminnasta ja sen vaikutuksista pidämme huolta. Pyrimme olemaan kumppani, joka omalla osaamisellaan pystyy tarjoamaan lisäarvoa asiakkaalle. Muutokset ovat osa maailmaa ja niitä vastaan ei voi taistella, niihin on sopeuduttava. Omalta osaltamme huolehdimme muutoksiin liittyvistä asioista ja pohdimme niitä yhdessä yrittäjien kanssa. GDPR, tekoäly, digitalisaatio, some, Katre… ja mitä niitä onkaan, ei hätää, me autamme ja meillä on verkostot, joista saadaan erilaista asiantuntija-apua tarvittaessa.

ARVOT - Kaikessa toiminnassa otamme huomioon arvomme:

Olemme taloushallinnon ammattilaisia ja kouluttaudumme koko ajan kyetäksemme toteuttamaan perustehtävää, tuottamaan taloushallinnon ratkaisuja entistä tehokkaammin ja toimivammin asiakkaillemme. Osallistumme myös aktiivisesti paikallisten koulujen yrittäjäkoulutukseen, otamme vastaan koululaisryhmiä ja tarjoamme harjoittelupaikkoja ja työhön tutustumismahdollisuuksia. Koululaisten joukosta löytyvät tulevaisuuden yrittäjät. Siksi haluamme omalta osaltamme kertoa, miten mukavaa yrittäminen on ja että se on luonteva vaihtoehto palkkatyölle.

Ekologisuus on usein jo itsestäänselvyys. Roskat lajitellaan, käytetään oikeita astioita kertakäyttöisten sijaan, elektroniikka romu toimitetaan oikeaan paikkaan ja niin edelleen. Toimimme kokonaisvaltaisesti kestävällä tavalla. Toimistojemme väli on 52 kilometriä. Yhteisiä asioita käsitellään etä-kokouksina. Jokainen osallistuu omalta työpisteeltään eikä turhia ajokilometrejä tarvitse kenenkään ajaa. Työtä tehdään pääsääntöisesti omaa kotia lähinnä olevalla toimistolla. Etätyön tekeminen säästää myös aikaa ja luontoa. Nykyisillä järjestelmillä työ ei ole enää sidottu paikkaan.

Kasvollisuus tarkoittaa meillä sitä, että asiakas tietää kuka hoitaa hänen asioitaan ja kuka tuuraa loma-aikaan. Henkilökohtainen palvelu ei siis katoa sähköisen taloushallinnon myötä, päinvastoin. Rutiinien hoituessa tekniikan avulla, jää aikaa pohtia yhdessä asiakkaan tilannetta ja etsiä ratkaisuja. Vaikka teemme etätyötä ja vaihdamme välillä toimistoa, tapaaminen voidaan sopia silloin, kun asiakkaalle sopii ja tilanne vaatii. Aukioloaika on 9-15, mutta sopimalla on mahdollista tulla juttelemaan aamulla seitsemältä tai illalla seitsemältä ja välillä palaverin paikka on lauantaina ja sekin on ihan okei.

Hymy, yhtenä arvona, kertoo, että panostamme ystävälliseen, kiireettömään läsnäoloon silloin, kun tapaamme.  Meille voi aina poiketa, kun ovi on auki. Mutta varaamalla ajan varmistat, että pystymme palvelemaan sillä hetkellä juuri Sinua.


Kuvassa: Riikka Laakio kirjoittaa tietokoneen äärellä muistiinpanoja paperille.

Palvelemme sinua
nyt kahdella paikkakunnalla

Yrityksellämme on kaksi tilitoimiston toimipistettä, jotka ovat saaneet alkunsa Sauvon Tilikeskus Oy:n sekä PP-Tilit Ky:n fuusiossa. Molemmat toimistomme ovat avoinna ma - pe klo 9-15, mutta sopimuksesta otamme asiakkaitamme vastaan myös muinakin aikoina. Ota yhteyttä!

Sauvo

 Viljontie 1, 21570 Sauvo

Perniö

 Haarlantie 4, 25500 Perniö

 050 4342413

 toimisto@oikia.fi

 AVOINNA ma-pe 9–15

Ota meihin yhteyttä! Aloitetaan yhteistyö jo tänään


Sauvo

 Viljontie 1, 21570 Sauvo

Perniö

 Haarlantie 4, 25500 Perniö

Yhteystiedot

 toimisto@oikia.fi

 050 4342413

Tietosuojaseloste